send print
امور اداری
اداره امور اداري و منابع انساني

شرح وظايف امور اداری و منابع انسانی

 
قسمت كارگزيني
 
• تشكيل و تكميل پرونده پرسنلي
• انجام و اداره امور استخدامي از قبيل استخدام، ترفيع، مأموريت و مرخصي طبق مقررات مربوط
• اجراي قوانين، مقررات و آيين‌نامه‌هاي استخدامي و مراقبت در اجراي مقررات انظباطي
• تهيه و تنظيم احكام پرسنلي( احكام حقوقي، احكام انتقال، ترميم حقوق و ترفيع) با توجه به مقررات
• همكاري در انجام امور گزينش، امتحاني و آموزش ضمن خدمت اعضاء
• صدور كارت شناسايي، احكام مرخصي و مأموريت
• كنترل ورود و خروج اعضاء
• تهيه گزارش، آمار و نمودارهاي مختلف پرسنلي
• حفظ و نگهداري پرونده‌ها اعم از جاري و راكد

قسمت خدمات اداري و رفاه

الف) اداري

• مراقبت در ورود و خروج اعضاء، مراجعين و خودروها
• راهنمايي و پاسخگويي به مراجعين
• بررسي مدارك و فرمهاي مربوط به وام كاركنان طبق مقررات
• ثبت كليه نامه‌ها، دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها و دعوت‌نامه‌هاي صادره و وارده
• نگهداري نامه‌هاي اداري جاري و راكد و ارائه آن به مراجع ذي‌صلاح طبق درخواست
• تفكيك و توزيع و ارسال نامه‌ها، بخشنامه‌ها و كليه مكاتبات اداري
• تكثير نامه‌ها، فرمها و ساير موارد درخواستي در حدود مقررات
• مراقبت و نگهداري دستگاهاي تكثير و انجام تعميرات جزئي

ب) رفاه

• اجراي امور صندوق قرض الحسنه داخلي
• اجراي امور مربوط به بيمه هاي تكميلي و رفاهي
• اجراي برنامه‌هاي رفاهي براي كاركنان