کد خبر: ۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶

کارگاه های آموزشی  عمومی و تخصصی روابط عمومی   برگزار شد

 

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی­جهاد دانشگاهی با همکاری انجمن روابط عمومی ایران، دوره ها و کارگاه های آموزشی تخصصی حوزه های روابط عمومی و ارتباطات  برگزار می کند.

دکتر منصور ساعی، مسئول کمیته آموزش و پژوهش انجمن روابط عمومی ایران با  اعلام خبر فوق گفت: با توجه به نقش مهم روابط عمومی درعرصه عمومی و اجتماعی و در عرصه سازمانی، ضروری است با تدوین و برگزاری دوره های كاربردی مطابق با نیازهای روز، دانش تخصصی و مهارتهای حرفه ای عموم علاقه مندان، دانشجویان، پژوهشگران، دست اندركاران حوزه روابط عمومی ها و رسانه ها در كشور را ارتقا ببخشیم

وی افزود: کارگاه های برای دو سطح مدیریتی و کارشناسی تدوین شده و دوره های مذکور توسط استادان برجسته دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تدریس می شود.

مسئول کمیته آموزش و پژوهش انجمن روابط عمومی ایران گفت: در پایان هر کارگاه به افراد شرکت کننده یک گواهینامه خاص آن کارگاه اعطا می شود و به کسانی که در مجموع کارگاه های انجمن شرکت کنند، گواهینامه «صلاحیت حرفه ای» تقدیم می شود. این گواهینامه ها به دلیل تایید «انجمن روابط عمومی ایران» و «جهاد دانشگاهی»  از اعتبار داخلی و خارجی  و قابلیت ترجمه برخوردار است.

گفتنی است، هر درس یا کارگاه  به طور معمول 8 ساعته و در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر هر هفته به شرط به حدنصاب رسیدن حداقل 20  نفر برگزار می شود. و مكان تشكیل كلاس ها نیز در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی ( خیابان انقلاب، خیابان دانشگاه، خیابان وحید نظری پلاک 47) خواهد بود.

متقاضیان می توانند برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها به سایت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی به آدرس(ihss.ac.ir ) یا وب سایت انجمن مراجعه  یا با  شماره های بخش  آموزش پژوهشگاه ( 5-66951593  داخلی 106 و 107  یا تلفن همراه 09371154508)  با آقای سید رفیع موسوی (مدیر مرکز آموزشهای تخصصی) تماس حاصل فرمایند.

برگزاری این دوره ها و کارگاه ها هم برای افراد حقیقی و هم افراد حقوقی (سازمان ها و موسسات) امکانپذیر است و حتی می توان آن را به صورت دوره مقدماتی و پیشرفته ویژه افراد و سازمان نیز برگزار کرد.

در پایان هر کارگاه به افراد شرکت کننده یک گواهینامه خاص آن کارگاه اعطا می شود و به کسانی که در مجموع کارگاه های انجمن شرکت کنند، گواهینامه «صلاحیت حرفه ای» تقدیم می شود. این گواهینامه ها به دلیل امضا و مهر «انجمن روابط عمومی ایران» و «جهاد دانشگاهی»  از اعتبار داخلی و خارجی برخوردار است.

شایان ذکر است که پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی  دارای مجوز برگزاری تمام دوره های آموزشی عمومی و تخصصی برای همه رسته های شغلی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور  و دیگر متولیان این امر است.

كارگاه های آموزشی تخصصی و حرفه ای ویژه مدیران روابط عمومی:

كارگاه های آموزشی مدیریت روابط عمومی

ردیف

عنوان كارگاه های آموزشی

ساعات آموزشی مورد نیاز

        1             

كارگاه ارتباطات انسانی مثبت در روابط عمومی

8

        2             

كارگاه برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی

8

        3             

كارگاه رسانه شناسی و ارتباطات رسانه ای

8

        4             

كارگاه انتشارات(چاپ و نشر) در روابط عمومی

8

        5             

كارگاه تشریفات در روابط عمومی

8

        6             

كارگاه عکاسی در روابط عمومی

8

        7             

كارگاه روابط عمومی اجتماعی(دردنیای آنلاین و جامعه شبکه ای)

8

        8             

كارگاه کمپین تبلیغاتی،  سناریو و شعار نویسی

4

        9             

كارگاه بودجه نویسی در روابط عمومی

4

    10             

كارگاه مسئولیت اجتماعی در روابط عمومی

8

    11             

كارگاه روابط عمومی و مذاكره (دیپلماسی )

8

    12             

كارگاه آموزش آرشیو و بایگانی اطلاعات

8

 

كارگاه های آموزشی  تخصصی- حرفه ای روابط عمومی برای کارشناسان و  علاقه مندان:

كارگاه های آموزشی  تخصصی- حرفه ای روابط عمومی برای کارشناسان و  علاقه مندان

ردیف

عنوان درس آموزشی

 

ساعات آموزشی مورد نیاز

 

        1             

كارگاه ارتباطات انسانی مثبت در روابط عمومی

8

 

        2             

كارگاه فنون روابط عمومی حرفه ای سنتی و آنلاین

8

 

        3             

كارگاه رسانه شناسی و ارتباطات رسانه ای

8

 

        4             

كارگاه خبرنویسی در روابط عمومی

8

 

        5             

كارگاه انتشارات(چاپ و نشر) در روابط عمومی

8

 

        6             

كارگاه تشریفات در روابط عمومی

8

 

        7             

كارگاه عکاسی در روابط عمومی

8

 

        8             

كارگاه فنون تدوین و برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها و كنفرانس ها( خبری، علمی، تجاری و...)

8

 

        9             

كارگاه سخنوری، گویندگی و اجرا

8

 

    10             

كارگاه برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی

8

 

    11             

كارگاه تدوین کمپین تبلیغی و شعار نویسی

8

 

    12             

كارگاه سردبیری نشریه وپورتال های سازمانی

8

 

    13             

كارگاه مصاحبه حرفه ای در روابط عمومی

8

 

    14             

كارگاه گزارش  نویسی حرفه ای در روابط عمومی

8

 

    15             

كارگاه یادداشت و نقدنویسی و جوابیه نویسی برای مطبوعاتی در روابط عمومی

8

 

    16             

مکاتبات اداری و ویراستاری در روابط عمومی

8

 

    17             

گرافیک و صفحه آرایی در روابط عمومی

8

 

    18             

افکارسنجی و پژوهش در روابط عمومی

8

 

    19             

تحلیل شبکه های اجتماعی

8

 

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: