با همکاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود؛

اولین نمایشگاه مشاغل خانگی در خط ۴ حصار کرج

۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۳ کد : ۴۲۱۲۲ پربازدیده ترین اخبار
نمایشگاه محصولات برآمده از کسب و کارهای خانگی در محله خط ۴ حصار، برای نخستین بار، در روزهای هفدهم و هجدهم اسفندماه با همکاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی در مکان دفتر تسهیلگری و توسعه محلی خط ۴ حصار برگزار می‌شود.
اولین نمایشگاه مشاغل خانگی در خط ۴ حصار کرج

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه؛ دکتر غلامرضا اسکندریان عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی و مدیر علمی این دفتر در این خصوص اظهار داشت: "دفتر تسهیلگری و توسعه محلی خط 4 حصار که با حمایت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی، از مهر ماه سال 1399، در محله حصار، راه اندازی و در این مدت با رویکرد توانمندسازی نسبت به طراحی و انجام مداخلات توسعه ای مختلف اقدام نموده است. یکی از مهمترین اقدامات دفتر در این حوزه، شناسایی دارایی ها و ظرفیت های محلی در راستای شکل گیری و توسعه کسب و کارهای خانگی بوده است. در این زمینه با جلب مشارکت نهادهای مختلفی از جمله سازمان فنی و حرفه ای، بهزیستی، میراث فرهنگی، کارآفرینان استان و ...، اقدامات مختلفی از جمله آموزش و مشاوره در زمینه های اصول تولید، بسته بندی، قیمت گذاری، بازاریابی و فروش و ... انجام شده است تا مهارت ها و استعدادهای موجود یا مورد نیاز مردم محلی شکوفا و مورد بهره برداری قرار گیرد"  
اسکندریان در ادامه اظهار داشت، "این مشاغل خانگی، امروز به لطف الهی، در جایگاهی قرارگرفته اند که با همکاری بیش از 25 نفر از مردم محلی، قادر به تولید محصول با استانداردهای مشخص و ارائه آن به بازار هدف هستند. بر همین اساس بر آن شدیم تا ضمن جلب حمایت های نهادی، نسبت به برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی اقدام نموده و هنر دست برآمده از محله را در معرض دید عموم قرار دهیم. این نمایشگاه در روزهای 17 و 18 اسفند از ساعت 9 لغایت 16 دایر بوده و پذیرای عموم می باشد".
گفتنی است این نمایشگاه در روزهای 22 تا 24 اسفند نیز در مکان پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.


نظر شما :