استقبال مدیران شهری کرج از نمایشگاه مشاغل خانگی خط ۴ حصار

۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۱ کد : ۴۲۳۰۰ پربازدیده ترین اخبار
نمایشگاه مشاغل خانگی در محله خط ۴ حصار کرج با همکاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی برگزار و از محصولات و کسب و کارهای خانگی رونمایی شد. این نمایشگاه مورد استقبال سازمان ها و نهادهای محلی و فرامحلی قرار گرفت.
استقبال مدیران شهری کرج از نمایشگاه مشاغل خانگی خط ۴ حصار

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه؛ در رابطه با برگزاری این نمایشگاه دکتر غلامرضا اسکندریان عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی اظهار داشت: "نخستین نمایشگاه مشاغل خانگی محله خط 4 حصار، در روزهای هفدهم و هجدهم اسفندماه در مکان دفتر تسهیلگری و توسعه محلی با هدف معرفی و رونمایی از ظرفیت ها و قابلیت های محله حصار در حوزه کسب و کارهای خانگی برگزار شد. کسب و کارهایی که پس از حضور پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی در محله حصار کرج، شناسایی شده، شکل گرفته و یا توسعه یافته اند، در این نمایشگاه فرصت یافتند تا خود را در معرض دید عموم قرار دهند. علاوه بر مردم و نهادهای محلی، سازمان ها و نهادهای فرامحلی به صورت ویژه مخاطب این رویداد قرار گرفتند."
اسکندریان مدیر علمی دفتر تسهیلگری توسعه محلی حصار، در ادامه عنوان داشت: "مسئولان و مدیران شهری استقبال خوبی از این نمایشگاه داشتند. اعضاء شورای شهر کرج، شهردار کرج، مشاور استاندار البرز، مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، رئیس اتاق اصناف البرز، فرماندهی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج، مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره شرکت فروش خودرو ایرانیان و ... از جمله بازدیدکنندگان از این نمایشگاه بودند".
در پی بازدیدهای به عمل آمده شهروندان و مسئولان از این نمایشگاه، سفارش های مناسبی برای محصولات رونمایی شده، ثبت شد و بر مبنای مذاکرات صورت گرفته، فرصت های مناسبی برای حمایت از این محصولات و ارائه آن در بازارهای سطح استان، فراهم شد.
گفتنی است این نمایشگاه در روزهای 22 تا 24 اسفندماه نیز در مکان پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

 


نظر شما :