گروه پژوهشی مدیریت، برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای پژوهشگاه برگزار می‌کند؛

نشست تخصصی تاب‌آوری در بافت‌های مسئله‌دار

۰۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۴ کد : ۴۵۱۷۲ نشست و سخنرانی ها
گروه پژوهشی مدیریت، برنامه‌ریزی شهری و منطقه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی نشست تخصصی تاب‌آوری در بافت‌های مسئله‌دار را بر گزار می‌کند.
نشست تخصصی تاب‌آوری در بافت‌های مسئله‌دار

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه؛ این نشست تخصصی از سلسه نشست‌های گروه پژوهشی مدیریت، برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی با عنوان «تاب‌آوری در بافت‌های مسئله‌دار» در روز دوشنبه 6 تیرماه 1401 از ساعت 14 به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌گردد. در این نشست تخصصی اسد اسدزاده پست دکترا دانشگاه بن و استاد و پژوهشگر این دانشگاه و اسماعیل صالحی دانشیار دانشکده مهندسی محیط زیست دانشگاه تهران به عنوان سخنران و ایرج قاسمی عضو هیأت علمی پژوهشگاه به عنوان مدیریت نشست حضور خواهند داشت.

دکتر اسدزاده به موضوع نظریه های متاخر در تاب آوری با تاکید بر وضعیت ایران خواهد پرداخت و دکتر صالحی نیز در رابطه با تاب آوری محیطی در نمونه بافت های مسئله دار سخنرانی خواهد کرد. همچنین در این نشست تجربیات زیر از تاب آوری ارائه خواهد شد:

  • تاب آوری در روستاهای مناطق مرزی زهک؛ محمد قاسمی سیانی
  • تاب آوری در توسعه های جدید شهری (مسکن مهر)؛ نقی عسگری
  • تاب آوری در محلات شهری؛ نجمه سادات مصطفوی

گفتنی است ثبت نام جهت حضور در این نشست الزامی است و علاقه مندان تا پایان روز یکشنبه می توانند با شماره 66951593 داخلی 315 و 169 جهت ثبت نام تماس حاصل نمایند. ثبت نام در این نشست کاملاً رایگان است.


نظر شما :