سومین جلسه «شورای راهبری طرح‌های معیشت پایدار و توان‌افزایی روستایی پژوهشگاه»

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۹:۲۴ کد : ۷۹۶۸ پژوهشی
سومین جلسه «شورای راهبری طرح‌های معیشت پایدار و توان‌افزایی روستایی پژوهشگاه»

 

به گزارش معاونت پژوهشی پژوهشگاه، سومین جلسه «شورای راهبری طرح‌های معیشت پایدار و توان‌افزایی روستایی پژوهشگاه» به میزبانی معاونت پژوهشی پژوهشگاه در محل سالن جلسات این مجموعه در تاریخ 29/2/98 ساعت 30/7 الی 30/10 صبح برگزار شد.

در این جلسه آقای دکتر شاکری ضمن خوشامدگویی به مدعوین و حاضران در جلسه درخصوص دستور جلسه و ضرورت تبادل تجربه های اجرای این طرح ها نکاتی را اشاره کرد.

در بخش اول مدیران طرح‌های مطالعاتی و توان افزایی به کارفرمایی بنیاد علوی(اقایان مهندس اسد رازانی، دکتر ایرج قاسمی، دکتر بهروز بادکو و احمد شکیبا) هر کدام به مدت 10 دقیقه درخصوص فرآیند اجرای طرح و میزان پیشرفت طرح‌ها و اقتضائات و محدودیت های اجرایی آنها  در بافت فرهنگی و اجتماعی روستایی توضیحاتی ارائه دادند.

در بخش دوم برنامه سخنرانی تخصصی با عنوان «ارائه تجربیات طرح آبادانی و پیشرفت مناطق محروم کشور» با تاکید بر تجربه قلعه گنج، از سوی آقای دکتر احمد حاج‌علیزاده معاون امور توانمندسازی و خدمات اجتماعی بنیاد علوی ارایه گردید و با پرسش و پاسخ و گفتگو در باب شرایط و محدودیت های توسعه توان افزایی و اهداف بنیاد علوی در زمینه نتایج طرحهای فوق همراه گردید.

\


نظر شما :