برگزاری نشست تخصصی نابرابری و کرونا توسط پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی

۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۷ کد : ۲۷۷۹۸ نشست و سخنرانی ها
نشست تخصصی نابرابری و کرونا توسط پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی و با همکاری مرکز مطالعات، رصد و پیوست اجتماعی وزارت کشور برگزار شد.
برگزاری نشست تخصصی نابرابری و کرونا توسط پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه، نشست تخصصی با موضوع "نابرابری و کرونا" در روز شنبه 18 بهمن ماه 1399 با محوریت سنجش میزان نابرابری توسط پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی و با همکاری مرکز مطالعات، رصد و پیوست اجتماعی وزارت کشور به صورت به صورت مجازی برگزار گردید. 
در این نشست دکتر شیرین علیزاده به عنوان نماینده وزارت کشور، دکتر قباد مرادی «مدیر گروه اپیدمیولوژی و آمار زیستی دانشکده پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی کردستان» و دکتر پیام روشنفکر «عضو هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی مرکز تحقیقات مدیریت رفاه اجتماعی» به عنوان سخنران حضور داشتند. لازم به ذکر است این نشست همزمان به صورت وبینار نیز برای کلیه مدیران امور اجتماعی استانداری های کل کشور پخش شد.
در ابتدا دکتر قباد مرادی با بررسی کلیات نابرابری مطالب خود را آغاز کرد و در ادامه مباحث خود به حوزه عدالت و نظام سلامت اشاره کرد. همچنین در ادامه دکتر پیام روشنفکر سخنان خود را در رابطه با بررسی سندرم جایگاه کوید-19 بیان کرد و به بحث و بررسی پیرامون نابرابری اجتماعی و مقایسه آن با میزان دسترسی به امکانات و... پرداخت.
 

کلید واژه ها: کرونا نابرابری وزارت کشور پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی


نظر شما :