اداره امور اداری و عمومی

معرفی اداره امور اداری و خدمات عمومی

مدیر اداره:  حجت‌اله ابراهیم‌پور

اداره امور اداری و خدمات عمومی پژوهشگاه به منظور تسهیل در انجام امور اداری، مدیریت منابع انسانی، پشتیبانی کارکنان و اعمال نقش نظارتی ایجاد و بر اساس آخرین ساختار سازمانی متشکل از بخش‌های کارگزینی، دبیرخانه، خدمات عمومی و رفاه کارکنان است. این اداره درتلاش است تا در راستای اهداف و وظایف پژوهشگاه ایفای نقش نماید.

شرح وظایف اداری، کارگزینی

  • تشکیل و تکمیل پرونده پرسنلی
  • انجام و اداره امور استخدامی از قبیل استخدام، ترفیع، مأموریت و مرخصی طبق مقررات مربوط
  • اجرای قوانین، مقررات و آیین‌نامه‌های استخدامی
  • مراقبت در اجرای مقررات انضباطی
  • تهیه و تنظیم احکام پرسنلی (احکام حقوقی، احکام انتقال، ترمیم حقوق و ترفیع) با توجه به مقررات
  • همکاری در انجام امور گزینش
  • پی‌گیری و هماهنگی در جهت آموزش و ارتقاء دانش درحوزه تخصصی (ضمن خدمت اعضاء)
  • صدور احکام مرخصی و مأموریت
  • کنترل ورود و خروج اعضاء
  • تهیه گزارش، آمار و نمودارهای مختلف پرسنلی
  • حفظ و نگهداری پرونده‌ها اعم از جاری و راکد
  • مراقبت در ورود و خروج اعضاء، مراجعین و خودروها
  • راهنمایی و پاسخگویی به مراجعین
  • بررسی مدارک و فرمهای مربوط به وام کارکنان طبق مقررات
  • ثبت کلیه نامه‌ها، دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها و دعوت‌نامه‌های صادره و وارده
  • نگهداری نامه‌های اداری جاری و راکد و ارائه آن به مراجع ذی‌صلاح طبق درخواست
  • تفکیک و توزیع و ارسال نامه‌ها، بخشنامه‌ها و کلیه مکاتبات اداری
  • تکثیر نامه‌ها، فرمها و سایر موارد درخواستی در حدود مقررات
  • مراقبت و نگهداری دستگاه‌های تکثیر و اطلاع‌رسانی به موقع جهت انجام تعمیرات جزئی و کلی

امور رفاهی

  • اجرای امور صندوق قرض الحسنه داخلی
  • اجرای امور مربوط به بیمه های تکمیلی و رفاهی
  • اجرای برنامه‌های رفاهی برای کارکنان

متصدی خدمات عمومی و تاسیسات

  • حفاظت از ساختمان و اموال
  • تعمیر و نگهداری ساختمان
  • مراقبت از تاسیسات شبکه‌های آب، برق، گاز
  • مراقبت و آماده‌سازی تاسیسات گرمایش و سرمایش ساختمان
  • کلیه امور مربوط به تنظیف ساختمان  (اتاق‌ها، راهروها، راه‌پله، حیاط، سرویس بهداشتی)
  • نظافت محیط غذاخوری و لوازم مربوط به سرویس غذاخوری
  • مدیریت و کنترل نیروهای در اختیار
  • اداره امور مربوط به غذاخوری
  • اداره امور مربوط به آبدارخانه
  • تدارک و پشتیبانی جلسات و نظارت در حین برگزاری
  • هماهنگی جهت ارسال و مراسلات داخلی و دفتر مرکزی
  • آماده سازی مکان و امکانات مورد نیاز کارکنان برای جابجایی
  • تعمیر و نگهداری وسایل و تجهیزات اداری
  • مدیریت وسایل نقلیه موتوری
  • تحویل وسایل نقلیه طبق دستور معاونت پشتیبانی
  • کنترل وسایل نقلیه موتوری به صورت دوره‌ای
  • و انجام سایر امور محوله از سوی معاونت پشتیبانی

 

آخرین ویرایش۳۰ مهر ۱۳۹۷
تعداد بازدید:۶۹