اداره امور اداری و عمومی
خانم داراییمدیر امور اداری و خدمات عمومی شماره تماس : 5-66951593 تلفن داخلی: 116 |
اداره امور اداری و خدمات عمومی پژوهشگاه به منظور تسهیل در انجام امور اداری، مدیریت منابع انسانی، پشتیبانی کارکنان و اعمال نقش نظارتی ایجاد و بر اساس آخرین ساختار سازمانی متشکل از بخشهای کارگزینی، دبیرخانه، خدمات عمومی و رفاه کارکنان است. این اداره درتلاش است تا در راستای اهداف و وظایف پژوهشگاه ایفای نقش نماید.
شرح وظایف اداری، کارگزینی
- تشکیل و تکمیل پرونده پرسنلی
- انجام و اداره امور استخدامی از قبیل استخدام، ترفیع، مأموریت و مرخصی طبق مقررات مربوط
- اجرای قوانین، مقررات و آییننامههای استخدامی
- مراقبت در اجرای مقررات انضباطی
- تهیه و تنظیم احکام پرسنلی (احکام حقوقی، احکام انتقال، ترمیم حقوق و ترفیع) با توجه به مقررات
- همکاری در انجام امور گزینش
- پیگیری و هماهنگی در جهت آموزش و ارتقاء دانش درحوزه تخصصی (ضمن خدمت اعضاء)
- صدور احکام مرخصی و مأموریت
- کنترل ورود و خروج اعضاء
- تهیه گزارش، آمار و نمودارهای مختلف پرسنلی
- حفظ و نگهداری پروندهها اعم از جاری و راکد
- مراقبت در ورود و خروج اعضاء، مراجعین و خودروها
- راهنمایی و پاسخگویی به مراجعین
- بررسی مدارک و فرمهای مربوط به وام کارکنان طبق مقررات
- ثبت کلیه نامهها، دستورالعملها، بخشنامهها و دعوتنامههای صادره و وارده
- نگهداری نامههای اداری جاری و راکد و ارائه آن به مراجع ذیصلاح طبق درخواست
- تفکیک و توزیع و ارسال نامهها، بخشنامهها و کلیه مکاتبات اداری
- تکثیر نامهها، فرمها و سایر موارد درخواستی در حدود مقررات
- مراقبت و نگهداری دستگاههای تکثیر و اطلاعرسانی به موقع جهت انجام تعمیرات جزئی و کلی
امور رفاهی
- اجرای امور صندوق قرض الحسنه داخلی
- اجرای امور مربوط به بیمه های تکمیلی و رفاهی
- اجرای برنامههای رفاهی برای کارکنان
متصدی خدمات عمومی و تاسیسات
- حفاظت از ساختمان و اموال
- تعمیر و نگهداری ساختمان
- مراقبت از تاسیسات شبکههای آب، برق، گاز
- مراقبت و آمادهسازی تاسیسات گرمایش و سرمایش ساختمان
- کلیه امور مربوط به تنظیف ساختمان (اتاقها، راهروها، راهپله، حیاط، سرویس بهداشتی)
- نظافت محیط غذاخوری و لوازم مربوط به سرویس غذاخوری
- مدیریت و کنترل نیروهای در اختیار
- اداره امور مربوط به غذاخوری
- اداره امور مربوط به آبدارخانه
- تدارک و پشتیبانی جلسات و نظارت در حین برگزاری
- هماهنگی جهت ارسال و مراسلات داخلی و دفتر مرکزی
- آماده سازی مکان و امکانات مورد نیاز کارکنان برای جابجایی
- تعمیر و نگهداری وسایل و تجهیزات اداری
- مدیریت وسایل نقلیه موتوری
- تحویل وسایل نقلیه طبق دستور معاونت پشتیبانی
- کنترل وسایل نقلیه موتوری به صورت دورهای
- و انجام سایر امور محوله از سوی معاونت پشتیبانی