به همت مرکز نوآوری علوم انسانی و هنر پژوهشگاه برگزار می‌شود؛

برگزاری استارت آپ ویکند "علوم انسانی و اجتماعی"

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۱ کد : ۴۳۷۳۸ پربازدیده ترین اخبار
مرکز نوآوری علوم انسانی و هنر پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی در نظر دارد اولین استارت آپ ویکند در حوزه علوم انسانی و اجتماعی را برگزار نماید.
برگزاری استارت آپ ویکند "علوم انسانی و اجتماعی"

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه، با عنایت به اخذ مجوز احداث مرکز نوآوری علوم انسانی و هنر در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی اولین رویداد استارت آپی با هدف بستر سازی خلق ایده میان دانشجویان و علاقه مندان حوزه علوم انسانی و اجتماعی در تاریخ 28 الی 30 اردیبهشت ماه در محل ساختمان پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری این پژوهشگاه و با حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، جهاددانشگاهی واحد الزهرا، مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی، پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی، دانشگاه علم و فرهنگ و پارک علم و فناوری البرز به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
مخاطبان این رویداد صاحبان ایده، دانشجویان و علاقه مندان حوزه علوم انسانی و اجتماعی هستند. همچنین محورهای استارت آپ ویکند کارآفرینی، معماری، جامعه شناسی، توسعه و اقتصاد، فرهنگ و هنر، تاریخ و جغرافیا، گردشگری و... است.
لازم به ذکر است به نفرات برتر این رویداد ضمن اهداء جوایز ارزنده، مجوز استقرار در این مرکز نوآوری نیز اهدا خواهد شد. شماره تماس 09044165179 جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی جهت حضور در این رویداد معرفی می گردد. همچنین از طریق لینک https://evnd.co/v0Px7 نیز امکان ثبت نام برای متقاضیان وجود دارد.

 

کلید واژه ها: استارت آپ ویکند علوم انسانی و اجتماعی startup weekend


نظر شما :