مرکز علمی و تخصصی ارزیابی تأثیرات اجتماعی پژوهشگاه برگزار می‌کند؛

نشست تخصصی «آینده پژوهشی و ارزیابی تأثیرات اجتماعی»

۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۵:۰۱ کد : ۴۴۶۸۰ نشست و سخنرانی ها پربازدیده ترین اخبار
مرکز علمی و تخصصی ارزیابی تأثیرات اجتماعی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی با همکاری انجمن جامعه شناسی ایران نشست تخصصی «آینده پژوهشی و ارزیابی تأثیرات اجتماعی» را برگزار می‌کند.
نشست تخصصی «آینده پژوهشی و ارزیابی تأثیرات اجتماعی»

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه؛ مرکز علمی و تخصصی ارزیابی تأثیرات اجتماعی پژوهشگاه در راستای ترویج مفهوم ارزیابی تاثیرات اجتماعی در جامعه علمی کشور و معرفی هر چه بیشتر این مرکز، اقدام به برگزاری نشست مشترک با انجمن جامعه شناسی ایران نموده است. در این نشست تخصصی، ابراهیم حاجیانی (دانشیار جامعه شناسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) و هادی برغمدی (مدیر مرکز ارزیابی تأثیرات اجتماعی پژوهشگاه) به عنوان سخنران و فردین منصوری (دبیر گروه ارزیابی تأثیرات اجتماعی انجمن جامعه شناسی ایران) به عنوان مدیر نشست حضور دارند. این نشست در روز چهارشنبه مورخ  18 خردادماه 1401 از ساعت 13:30 تا 15 به صورت مجازی از طریق لینک http://ac.ihss.ir/ihss196 و به صورت حضوری در محل پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه برگزار خواهد شد.

گفتنی است در این نشست حاجیانی به موضوع راهنمای انتخاب معیارها در ارزیابی تأثیرات اجتماعی و برغمدی به موضوع روش تطبیقی، ابزاری برای پیش بینی آینده خواهند پرداخت.

کلید واژه ها: نشست تخصصی


نظر شما :