دوره آموزشی توان افزایی مدرسان بازآفرینی شهری TOT برگزار خواهد شد

۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۹ کد : ۴۴۹۱۳ اسلاید اصلی پربازدیده ترین اخبار
پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی و شرکت بازآفرینی شهری ایران در همکاری با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و دبیرخانه‌های جمع‌آوری و ترویج تجربیات برتر بازآفرینی شهری (منطقه ۱) برنامه‌ آموزشی توان افزایی مدرسان بازآفرینی شهری را برگزار می‌نمایند.
دوره آموزشی توان افزایی مدرسان بازآفرینی شهری TOT برگزار خواهد شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه؛ شرکت بازآفرینی شهری ایران و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی در همکاری با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و دبیرخانه‌های جمع‌آوری و ترویج تجربیات برتر بازآفرینی شهری (منطقه 1) در نظر دارند دوره آموزشی ویژه مدیران، کارشناسان ستادهای بازآفرینی شهری، اساتید، کنشگران، حرفه‌مندان و پژوهشگران فعال در زمینه بازآفرینی شهری با هدف توسعه دانش و توان افزایی مدرسان بازآفرینی شهری برگزار نمایند. از دیگر اهداف این دوره می‌توان به ترویج سیاست‌ها و برنامه‌ها، تولید و یکپارچه‌سازی محتوای آموزشی و ارتقاء اثربخشی برنامه‌های آموزشی اشاره کرد. همچنین در این دوره‌ها تلاش می‌شود با آموزش مدرسان بومی در هر استان، ظرفیت‌سازی لازم برای ترویج کارآمد در استان‌ها ایجاد گردد.

عناوین کلی در نظر گرفته شده در این دوره‌ها شامل موارد زیر است:

  • برنامه‌ها و چارچوب‌های عملیاتی بازآفرینی شهری
  • نوسازی و بهسازی در مقیاس محلی
  • مسکن در استطاعت
  • نهادسازی در برنامه‌های بازآفرینی شهری
  • راه‌اندازی توسعه کسب و کار‌های خانگی در محلات هدف بازآفرینی شهری

لازم به ذکر است شرکت در دوره‌ها رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به لینک زیر از جزئیات دوره‌ها اطلاع یافته و اقدام به ثبت‌نام نمایند.

مشاهده جزییات و ثبت نام


نظر شما :