برگزاری دیدار پایان سال ۱۴۰۲ مدیران، اعضای هیأت علمی و کارکنان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی

۲۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۴ کد : ۶۹۷۱۰ اسلاید اصلی نشست و سخنرانی ها
به مناسبت پایان سال دکتر مصطفی سمیعی نسب سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی، با اعضای هیأت علمی و کارکنان پژوهشگاه دیدار و گفت وگو کرد.
برگزاری دیدار پایان سال ۱۴۰۲ مدیران، اعضای هیأت علمی و کارکنان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی، به مناسبت پایان سال در نشست با حضور همه همکاران پژوهشگاه، جناب آقای دکتر سمیعی نسب، سرپرست پژوهشگاه، فرارسیدن سال نو شمسی  و ماه مبارک رمضان را به تمامی اعضای هیأت علمی و کارکنان زحمتکش پژوهشگاه تبریک گفت. وی خاطر نشان کرد : سال ۱۴۰2با همه سختی  ها و کم و کاستی ها رو به پایان است و امیدوارم با رعایت عدالت و انصاف بتوانیم با هم افزایی ظرفیت های انسانی و همدلی میان همه همکاران، زمینه ارتقاء این مجموعه را فراهم آوریم و تاکید داشتند تعالی و پیشرفت پژوهشگاه نیاز به تلاش و همکاری همه پرسنل و اعضای هیات علمی می باشد.

در پایان ایشان ضمن اشاره به تقارن ماه بهار و ماه رمضان و شروع سال مادی و معنوی، از همه همکاران بابت قصور و تقصیرهای احتمالی طلب بخشش کردند.

در ادامه دکتر محمد قاسمی سیانی سرپرست معاونت پشتیبانی و خدمات تخصصی گزارش کوتاهی از وضعیت مالی پژوهشگاه و مشکلات پیش روی را در سال 1402 و در سال جدید ارائه کردند.

در ادامه دکتر محمد محمودی سرپرست معاونت پژوهش ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، از زحمات دکتر محمد سلگی معاون محترم  پژوهشی و دکتر ایرج قاسمی مدیر محترم گروه برنامه ریزی شهری، که به مقام بازنشستگی نایل شده اند تقدیر به عمل آمد و نیز از اعضای جدید که امسال به پژوهشگاه ملحق شده اند خیر مقدم گفتند.

در ادامه تعدادی از اعضای هیأت علمی ضمن تبریک سال نو و حمایت از عملکرد مدیران جدید پژوهشگاه، ابراز کردند: با گفتمان و گفت گو بسیاری از سوء تفاهمات رفع و مسائل حل می گردد و باید هر مانعی در مسیر رشد و اعتلاء پژوهشگاه رفع گردد و در این مسیر، طی سالها مدیران و کارکنان پژوهشگاه با همه ی وجود در برابر کمبود ها و چالش ها در حوزه های مختلف ایستادگی کردند و امیدوارم بتوانیم با تلاش و همت مضاعف زمینه تعالی این مجموعه را بیش از پیش فراهم آوریم.


نظر شما :