نشست ابعاد و مولفه های مفهوم سبک زندگی با محوریت کارکنان ناجا برگزار شد

۳۰ آذر ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۴ کد : ۱۴۳۳۶ پژوهشی نشست و سخنرانی ها
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه نشست "ابعاد و مولفه های مفهوم سبک زندگی با محوریت کارکنان ناجا" موضوع جلسه ای بوده است که در تاریخ ۲۶ آذر ماه با دعوت معاونت نیروی انسانی ناجا و مشارکت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی، در محل این معاونت برگزار شده است. در این نشست آقای غلامرضا اسکندریان عضو هیئت علمی و مدیر گروه روانشناسی اجتماعی پژوهشکده علوم اجتماعی، نسبت به تشریح یافته های مقدماتی پیمایش ملی سبک زندگی اقدام نمودند.
نشست ابعاد و مولفه های مفهوم سبک زندگی با محوریت کارکنان ناجا برگزار شد

"پیمایش ملی سبک زندگی در ایران" موضوعی است که بخشی از توان پژوهشکده علوم اجتماعی را به خود معطوف داشته است. اعضاء علمی این پژوهشکده بر مبنای مرور گسترده ادبیات موضوع و کنکاش های نظری، مدل مفهومی سنجش سبک زندگی را به سفارش پژوهشکده فرهنگ، هنر و ارتباطات، تدوین نموده و اکنون ضمن مهیا شدن برای آغاز مرحله گردآوری اطلاعات، در صدد تعامل با افراد، گروه ها و نهادهای مختلف به منظور به اشتراک گذاری تجارب می باشند. از سوی دیگر موضوع سبک زندگی با توجه به الزامات دیده شده در اسناد فرادست به حوزه تمرکز و فعالیت بسیاری از دستگاه ها و نهادها تبدیل شده است.

از جمله این نهادها، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است که بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب مامور به تمرکز بر موضوع سبک زندگی شده است.


نظر شما :