به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد؛

آیین نکوداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران برگزیده پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی

۲۲ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۱ کد : ۳۹۰۸۴ اسلاید اصلی پژوهشی پربازدیده ترین اخبار
مراسم نکوداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران برگزیده پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی، به مناسبت هفته پژوهش در روز دوشنبه ۲۲ آذرماه ۱۴۰۰ در محل تالار همایش‌های پژوهشگاه (ساختمان فرهنگ) برگزار شد.
آیین نکوداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران برگزیده پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه، این مراسم با حضور دکتر ایرج فیضی (رییس پژوهشگاه)، دکتر حمید امین اسماعیلی (پیشکسوت و مشاور رئیس جهاددانشگاهی)، دکتر عبدالرضا حاجیلری (مدیر کل محترم راهبری پژوهش و فناوری)، معاونان پژوهشگاه و روسای پژوهشکده‌های علوم انسانی، علوم اجتماعی، علوم توسعه و فرهنگ، هنر و معماری و جمعی از اعضای هیأت علمی و ستادی پژوهشگاه برگزار شد.
در ابتدای مراسم رییس پژوهشگاه ضمن خیر مقدم به حاضران گزارشی مختصر از فعالیت حوزه پژوهشی پژوهشگاه و تاکید بر مشارکت در فرایند تدوین برنامه توسعه برای نهایی شدن در سال 1400 ارائه کردند، در ادامه دکتر ایرج قاسمی مدیر گروه پژوهشی مدیریت و برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای گزارشی از فرآیند تدوین برنامه توسعه پژوهشگاه ارائه کردند.
در ادامه بخش تقدیر از پژوهشگران برگزیده پژوهشکده های مختلف پژوهشگاه برگزار شد و در این بخش از حمید رمضانی به عنوان پژوهشگر برگزیده پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری، مهدی سعیدی به عنوان پژوهشگر برگزیده پژوهشکده علوم انسانی، سیّدمحمدموسی مطلبی به عنوان پژوهشگر برگزیده پژوهشکده علوم توسعه و حسین حیدری به عنوان پژوهشگر برگزیده پژوهشکده علوم اجتماعی با اهدای لوح تقدیر تشکر و قدردانی شد.
در بخش دیگری از این مراسم از هادی برغمدی به عنوان پژوهشگر برتر در دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری برای انجام طرح پژوهشی"ارزیابی تاثیرات اجتماعی طرح ساماندهی ، بهسازی، نوسازی و احیای بافت تاریخی خیابان لاله زار" در آذر ماه سال 1399 و همچنین از مهدی سعیدی به خاطر انتخاب کتاب "ادبیات داستانی جنگ در ایران" به عنوان کتاب برگزیده در هجدهمین جشنواره ملی انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس در بخش پژوهش های ادبی، فرهنگی و اجتماعی در آبان ماه 1399 تقدیر و تشکر شد.
در پایان این مراسم از سرکار خانم فخری جمشیدی و جناب آقای حجت اله ابراهیم پور به پاس 30 سال خدمت در جهاددانشگاهی که در سال 1400 به افتخار بازنشستگی نائل شدند تقدیر و تشکر شد.

 

کلید واژه ها: هفته پژوهش


نظر شما :