کارگروه سکونتگاه‌های غیررسمی پژوهشگاه برگزار می‌کند؛

نشست تخصصی «نقش و جایگاه نهادسازی در توسعه، رفاه و جلوگیری از ایجاد و تثبیت تله‌های فضایی فقر»

۰۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۶ کد : ۴۴۲۶۹ نشست و سخنرانی ها
نخستین نشست تخصصی کارگروه سکونت‌گاه‌های غیررسمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی با عنوان نقش و جایگاه نهادسازی در توسعه، رفاه و جلوگیری از ایجاد و تثبیت تله‌های فضایی فقر (به ویژه در شکل سکونت‌گاه‌های غیررسمی) برگزار می‌شود.
نشست تخصصی «نقش و جایگاه نهادسازی در توسعه، رفاه و جلوگیری از ایجاد و تثبیت تله‌های فضایی فقر»

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه؛ اولین نشست تخصصی کارگروه سکونت‌گاه‌های غیررسمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی با عنوان «نقش و جایگاه نهادسازی در توسعه، رفاه و جلوگیری از ایجاد و تثبیت تله های فضایی فقر (به ویژه در شکل سکونت‌گاه‌های غیررسمی)» در روز دوشنبه 9 خرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ به صورت مجازی برگزار می‌گردد. در این نشست کمال اطهاری پژوهشگر توسعه به عنوان سخنران حضور دارد و به مباحثی از جمله نهادسازی، تله توسعه در ایران، تله‌های فضایی فقر، کاستی‌ها و توان‌ها و همچنین الزامات و پیشنهادات موضوع خواهد پرداخت.

همچنین حمید رمضانی عضو هیأت علمی و شورای راهبری کارگروه سکونت‌گاه‌های غیررسمی پژوهشگاه در رابطه با این نشست تخصصی بیان داشت: این سلسله نشست‌ها در راستای اجرای برنامه علمی پژوهشی "سکونتگاه‌های غیررسمی" و با هدف ایجاد فضایی برای تبادل نظر و گفتگو پیرامون مسئله اسکان غیررسمی تدارک دیده شده و امید است استمرار آن گامی موثر در اجرای این برنامه علمی پژوهشی باشد.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این نشست می‌توانند در زمان برگزاری آن به نشانی http://ac.ihss.ir/ihss196 مراجعه نمایند.


نظر شما :