انتصاب «سرپرست پژوهشکده علوم توسعه» و «سرپرست پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری» پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی

۲۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۴ کد : ۶۹۷۰۷ اسلاید اصلی پژوهشی
در احکامی جداگانه از سوی سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی، دکترعلی رنجبرکی را به عنوان «سرپرست پژوهشکده علوم توسعه» و دکتر علی حاتمی را به عنوان«سرپرست پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری» منصوب شدند.
انتصاب «سرپرست پژوهشکده علوم توسعه» و «سرپرست پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری»  پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی دکتر مصطفی سمیعی نسب سرپرست پژوهشگاه دراحکامی جداگانه ، دکترعلی رنجبرکی را  به عنوان «سرپرست پژوهشکده علوم توسعه»  و دکتر علی حاتمی را به عنوان «سرپرست پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری»  منصوب کردند                .

 

   

 در متن این احکام آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و شایستگی‌های جناب‌‌عالی و بر اساس ماده نه اساس‌نامه پژوهشگاه و با توجه به موافقت رئیس محترم جهاد دانشگاهی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست پژوهشکده علوم توسعه» منصوب می‌شوید.
امید است با یاری خداوند متعال، تلاش و همت جنابعالی و استفاده و بهره گیری از تمامی ظرفیتها و توانایی های پژوهشگاه و همکاری و مساعدت همه همکاران محترم پژوهشگاه، بخصوص همکاران محترم پژوهشکده توسعه در تحقق اهداف و برنامه‌های پژوهشکده و اعتلای آن موفق و مؤید باشید. ضروری است برنامه اعلامی در زمان بندی مشخص پیگیری و گزارش عملکرد انجام گیرد.

................................

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و شایستگی‌های جناب‌‌عالی و بر اساس ماده نه اساس‌نامه پژوهشگاه و با توجه به موافقت رئیس محترم جهاد دانشگاهی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست پژوهشکده فرهنگ، و هنر و معماری» منصوب می‌شوید.
امید است با یاری خداوند متعال، تلاش و همت جنابعالی و استفاده و بهره گیری از تمامی ظرفیتها و توانایی های پژوهشگاه و همکاری و مساعدت همه همکاران محترم پژوهشگاه، بخصوص همکاران محترم پژوهشکده فرهنگ، و هنر و معماری در تحقق اهداف و برنامه‌های پژوهشکده و اعتلای آن موفق و مؤید باشید. ضروری است برنامه اعلامی در زمان بندی مشخص پیگیری و گزارش عملکرد انجام گیرد.


نظر شما :