نشست مشترک رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی با نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی

۲۸ مهر ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۴ کد : ۷۶۷۲۴ اسلاید اصلی پژوهشی
آقای دکتر علی رنجبرکی، رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی و هیأت همراه با آقای دکتر مجتبی رحماندوست نمایند مردم تهران و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگوکردند.
نشست مشترک رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی  با نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی پزوهشگاه، دکتر رنجبرکی رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی و هیات همراه با دکتر مجتبی رحماندوست نماینده محترم مجلس و عضو کمیسیون اجتماعی روز یکشنبه ۲۲ مهرماه در ساختمان مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

 دکتر رحماندوست ضمن بیان خاطرات خود با مسئولان جهاددانشگاهی از جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی ماندگار با فرهنگ جهادی و ارزشی اعلام آمادگی نموده تادر زمینه های عمومی و تخصصی خدمات عام المنفعه ایی که جهاد برای مردم وکشور داشته به صورت گسترده تردر مناطق محروم زمینه های رشد و بالندگی این نهاد نیزتوسعه یابد.

در این دیدار دکتر رنجبرکی در خصوص فعالیتهای پژوهشکده های علوم توسعه و طرحهای اقتصادی آن از جمله ماموریت تعارض منافع در ساختارهای اجرایی و اقتصادی را که با موفقیت انجام شده است را به اطلاع رساند ‌.

در ادامه دکتر رحماندوست به موضوع ترویج فرهنگ جهاد و تلاش مستمر و خستگی ناپذیر بر ای رسیدن به اهداف فرمودن شرط موفقیت و پیشرفت در اموررا استقامت دانستند .وتمثیل هایی از آیات قرآنی را بیان نمودند دکتر رحماندوست در خصوص شرح وظایف نمایندگی خود ، به سه دسته از فعالیت ها اشاره داشتند بحث قانون گذاری و تقنین مقررات و دیگر بحث نظارت بر عملکرد سازمانها و دستگاههای اجرایی کشور و دیگر ارتباطات مردمی خود با عموم مردم برای دریافت نظرات و برطرف شدن مشکلات و تنگناها و نیازها و اینکه مطالبات مردمی از جمله مواهب الهی قلمداد کردند که باید به آن وفادار بود وهمواره در خدمت مردم بودن را افتخار دانستند .

در این دیدار دکتر محمودی معاون پژوهش با اشاره به طرحهای پیش روی پژوهشگاه و اینکه بسیاری از آنها نیاز به اعتبارات مالی نداشته بلکه همراهی های سیاست گذاری وبرنامه ایی را می طلبد از دکتر رحماندوست برای مشارکت کمیسیون اجتماعی درخواست همراهی نمود.

  دکتر رحماندوست در پایان خواستار ارسال طرحها و پیشنهادات حوزه پژوهشی به دفتر مجلس شدند و آمادگی خور را برای پیشبرد برنامه جهادی اعلام نمودند .


نظر شما :