آرشیو اخبار

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی منتشر کرد؛

انتشار بیست و نهمین شماره از دوفصلنامه علمی پژوهش سیاست نظری

اداره نشریات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی بیست و نهمین شماره از دو فصلنامه علمی پژوهش سیاست نظری (بهار و تابستان ۱۴۰۰) را منتشر کرد.

ادامه مطلب
توسط گروه پژوهشی مدیریت برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای برگزار می‌شود؛

نشست تخصصی بازآفرینی محلات با رویکرد اشتغال و ایجاد شبکه‌های کاری

نشست تخصصی بازآفرینی محلات با رویکرد اشتغال و ایجاد شبکه‌های کاری توسط گروه پژوهشی مدیریت برنامه ریزی شهری و منطقه‌ای پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی برگزار می شود.

ادامه مطلب
توسط مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت پژوهشگاه برگزار شد؛

برگزاری آزمون دوره‌های آموزشی مکاتبه‌ای ویژه شهرداری‌های استان تهران گالری

آزمون دوره‌های آموزشی مکاتبه‌ای با موضوعات شهرسازی، مدیریت شهری، خدمات شهری، امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری ویژه شهردارها و مدیران شهرداری‌های استان تهران توسط مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی برگزار شد.

ادامه مطلب
معرفی و تقدیر از دکتر هادی برغمدی به عنوان یکی از پژوهشگران و فناوران برتر جهاددانشگاهی
با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛

معرفی و تقدیر از دکتر هادی برغمدی به عنوان یکی از پژوهشگران و فناوران برتر جهاددانشگاهی

پنجمین دوره برنامه معرفی و تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر جهاددانشگاهی با تجلیل از ۲۸ پژوهشگر و فناور برتر این نهاد با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ برگزار شد و از دکتر هادی برغمدی پژوهشگر و مدیر مرکز ارزیابی تاثیرات اجتماعی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی به عنوان یکی از پژوهشگران و فناوران برتر جهاددانشگاهی تقدیر شد.

ادامه مطلب