نشست شورای راهبری مرکز ملی مطالعات سلامت اداری برگزار شد
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی، این نشست با هدف بررسی برنامههای آتی و ترسیم نقشه راه فعالیتهای مرکز ملی مطالعات سلامت اداری برگزار شد و اعضای شورای راهبری به بحث و تبادل نظر درباره مهمترین اولویتها، راهبردها و زمینههای توسعه فعالیتهای این مرکز پرداختند.
در ابتدای نشست، دکتر حسین منّتی، رئیس مرکز ملی مطالعات سلامت اداری، گزارشی از روند شکلگیری مرکز، اهداف، مأموریتها و ظرفیتهای موجود برای توسعه فعالیتهای علمی، پژوهشی و اجرایی در حوزه سلامت اداری ارائه کرد.
وی همچنین برنامههای پیشبینیشده مرکز برای ایفای نقش مؤثر در ارتقای سلامت نظام اداری، توسعه حکمرانی شفاف، مدیریت تعارض منافع و پیشگیری از فساد را تشریح کرد.
در ادامه، اعضای شورای راهبری دیدگاهها و پیشنهادهای خود را درباره جهتگیریهای راهبردی مرکز مطرح کرده و بر ضرورت بهرهگیری از ظرفیتهای علمی کشور، تقویت همکاریهای بینبخشی، توسعه مطالعات کاربردی، تولید دانش سیاستی و طراحی چارچوبهای عملیاتی برای ارتقای سلامت اداری تأکید کردند.همچنین در این نشست، زمینههای همکاری با دستگاههای اجرایی، نهادهای سیاستگذار، مراکز علمی و پژوهشی و سازمانهای تخصصی مورد بررسی قرار گرفت و بر نقش مرکز ملی مطالعات سلامت اداری در ارائه راهکارهای علمی و سیاستی، توسعه الگوهای بومی و پشتیبانی از برنامههای ارتقای سلامت اداری در کشور تأکید شد.
در این نشست، دکتر سیدعبدالحمید احمدی، دکتر زهرا شیخی، دکتر مهدی باصولی، دکتر علی رنجبرکی، دکتر محمدامین کیخا فرزانه، دکتر حسین منّتی، دکتر شاهرخ اسدی و دکتر ولی رستمی به عنوان اعضای شورای راهبری مرکز حضور داشتند.گفتنی است، مرکز ملی مطالعات سلامت اداری جهاددانشگاهی با هدف تبیین و ترویج فرهنگ سلامت اداری، توسعه حکمرانی شفاف، مدیریت تعارض منافع و پیشگیری از فساد، با بهرهگیری از ظرفیتهای علمی و تخصصی کشور فعالیت میکند.


نظر شما :