انتصاب اعضای شورای راهبری مرکز ملی مطالعات سلامت اداری

۰۱ تیر ۱۴۰۵ | ۱۳:۲۸ کد : ۱۰۱۱۹۸ اسلاید اصلی پژوهشی اطلاعیه ها و فراخوان ها
رئیس جهاددانشگاهی با صدور احکامی، اعضای شورای راهبری مرکز ملی مطالعات سلامت اداری را برای مدت سه سال منصوب کرد؛ این مرکز در جهاددانشگاهی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و تخصصی صاحب‌نظران، در زمینه ترویج سلامت اداری، حکمرانی شفاف، مدیریت تعارض منافع و پیشگیری از فساد فعالیت می‌کند.
انتصاب اعضای شورای راهبری مرکز ملی مطالعات سلامت اداری

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی، دکتر علی منتظری رئیس جهاددانشگاهی، به پیشنهاد رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی این نهاد، با صدور احکامی اعضای شورای راهبری مرکز ملی مطالعات سلامت اداری را منصوب کرد.

بر اساس این احکام، دکتر سیدعبدالحمید احمدی، دکتر زهرا شیخی، دکتر مهدی باصولی، دکتر علی رنجبرکی، دکتر محمدامین کیخا فرزانه، دکتر حسین منّتی، دکتر شاهرخ اسدی و دکتر ولی رستمی به مدت سه سال به عنوان اعضای شورای راهبری این مرکز منصوب شدند.

مرکز ملی مطالعات سلامت اداری در جهاددانشگاهی به عنوان یکی از کانون‌های تخصصی در راستای تبیین و ترویج فرهنگ سلامت اداری، حکمرانی شفاف، مدیریت تعارض منافع و پیشگیری از فساد، با بهره‌مندی از خرد جمعی و تدابیر راهبردی صاحب‌نظران فعالیت می‌کند.

text to speech icon

کلیدواژه‌ها: دکتر مطالعات سلامت سلامت اداری اداری جهاددانشگاهی مرکز


نظر شما :