رونمایی از کتاب‌های پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی در مراسم تجلیل از شهدای دولت

۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۴ کد : ۳۵۴۵۹ اسلاید اصلی پژوهشی
در مراسم تجلیل از شهدای دولت از دو کتاب «ایثار و زیست اخلاقی، آموزه‌های قرآنی و مسائل نظری » و «ایثار و زیست معنادار؛ آموزه‌های علوی و مسائل نظری» به تالیف دکتر مژگان محمدی عضو هیأت علمی پژوهشگاه رونمایی شد.
رونمایی از کتاب‌های پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی در مراسم تجلیل از شهدای دولت

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه، روز دوشنبه ۸ شهریور مراسم تجلیل از شهدای دولت (دولتمردان شاهد) به‌صورت وبینار در سالن شهید رسول‌زاده با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد. در این مراسم از دو کتاب «ایثار و زیست اخلاقی، آموزه‌های قرآنی و مسائل نظری » و «ایثار و زیست معنادار؛ آموزه‌های علوی و مسائل نظری» تالیف دکتر مژگان محمدی، مدیر گروه الهیات و فلسفه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی رونمایی شد. 
دکتر محمد کمالی زاده، رییس پژوهشکده علوم انسانی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد همه شهدا به ویژه شهدای دولت، ضمن ابراز خرسندی از حضور در این مراسم، به اهمیت مفهوم ایثار و نقش آن در پیروزی و ادامه راه انقلاب اسلامی پرداخت. وی ضمن اعلام آمادگی پژوهشگران پژوهشگاه برای کار پژوهشی در زمینه ایثار به اهمیت انجام کارهای نظری در این زمینه اشاره داشت و در نهایت از دقت نظر در نوشتن عالمانه و زحمات دکتر محمدی برای تالیف این دو کتاب تشکر کردند.
گفتنی است این دو کتاب به سفارش بنیاد شهید و امور ایثارگران و در گروه الهیات و فلسفه پژوهشگاه تهیه و تألیف شده است. در ادامه این مراسم از خانواده شهیدان دولت؛ شهید تندگویان، شهید نامجو، شهید شاهوی، شهید فیاض‌بخش، شهید تبریزی زواره و شهید حبیب جلیلی تجلیل و تقدیر به‌عمل آمد. همچنین لباس شهید محسن فخری‌زاده در لحظه شهادت نیز توسط خانواده این شهید به موزه شهدا اهدا شد.
 

کلید واژه ها: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی محمد کمالی زاده مژگان محمدی رونمایی کتاب


نظر شما :